رپورتاژ

احتمالا نام ترمووود را این چند سال اخیر زیاد شنیده اید اما واقعا تا چه حد با این مصالح جدید و شگفت انگیز آشنا هستید؟ بیشتر ما تصور می کنیم ترموود فقط چوب نمای ساختمان است اما خوب است بدانید این نوع چوبدر هر قسمت معماری و دکوراسیون داخلی منزل یا فضای زندگی شما می تواند به کار رود. در این مطلب به معرفی چند مورد از کاربری های ترمووود می پردازیم:

رپورتاژ

 پارتیشن های جدا کننده فضا با ترمووود
شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید بخشی از خانه یا محل کار خود را به دو یا چند بخش تقسیم کنید، مثلا در بعضی از خانه ها یک سالن بزرگ وجود دارد و میزبان دوست دارد تا آن را به دو بخش نشیمن و پذیرایی تقسیم کند تا در بخش نشیمن همراه خانواده بنشینند و تلویزیون تماشا کنند و در بخش پذیرایی هم از میهمانان خود پذیرایی کنند در اینجور موارد پارتیشن بندی انتخاب فوق العاده ای است که بسیار کمک کننده خواهد بود.
همیشه برای تقسیم بندی فضا در دکوراسیون داخلی نیاز به دیوارچینی آجری نیست، گاهی وقت ها پارتیشن بندی علاوه بر اینکه باعث جداسازی و تقسیم بندی فضای موجود میگردد از نظر زیبایی هم به دکوراسیون داخلی یاری می رساند.
اصولا برای پارتیشن بندی از چوب، فلز، شیشه یا پرده پارچه ای و خیلی موارد دیگر استفاده میشود ولی چیزی که مهم است نحوه طراحی وساخت این دیواره های تزیینی است که نیاز به خوش سلیقگی و ایده پردازی دارد. 
یک ایده جالب استفاده از گرین وال می باشد که نه تنها فضاهای مورد نظر شما را از هم جدا می کند بلکه استفاده از گل و گیاه درون آن نیز خود جلوه ای منحصر به فرد به فضای شما خواهد داد.

 

رپورتاژ

 این دیوارهای جدا کننده تنها یک تقسیم کننده ی ساده نیستند، استفاده از چنین سطحی برای جداسازی دو فضا باعث عبور نور و تامین روشنایی هر دوسمت نیز می شود.

 

رپورتاژ

 

 نرده باغی از چوبی

رپورتاژ

 نردهچوبی باغی

 

رپورتاژ

 نرده باغی چوب ترمووود

نرده باغی  از جنس ترمووود (Garden Fencing)
برای جداسازی فضاهای بیرونی در محوطه حیاط، باغ و باغچه می توانید با طرح های آماده و متنوع نرده باغی، به راحتی این تفکیک را انجام دهید.

رپورتاژ

 تلفیق نرده باغی با چراغ های باغی، جلوه کار را دوچندان می کند. قطعا دیدن منظره نورپردازی شده در تاریکی خالی از لطف نیست.

رپورتاژ

 فلاورباکسترمووود

 فلاورباکسچوبی

 

 

 فلاورباکسترمووود

فلاور باکس از جنس ترمووود (Flower box)
انتخاب گلدان برای گیاهان، در زیبایی و جلوه گیاه بسیار تاثیر گذار است. می توان از گلدان های متنوعی مانند سفالی، لعابی، پلاستیکی و چینی در مدل های مختلف استفاده کرد. اما گیاه زنده در گلدانی از جنسچوب درختان کاج می تواند انتخابی متفاوت و با معنا باشد!
اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که عشق و علاقه وافری به نگهداری و پرورش گل و گیاه دارید، به طرح های این فلاور باکس ها نگاه کنید. کاربرد آنها در گوشه و کنار منزل و یا لابی ساختمان می تواند زیبایی فضای منزل شما را دوچندان نماید.
استفاده از چوب ترمووود شرکت slp در ساخت فلاورباکس ها امکان استفاده از آنها را در فضاهای بیرونی و درشرایط جوی مختلف میسر می سازد.

رپورتاژ

میز جلو مبلی از جنس ترمووود 

میز جلو مبلی از جنس ترمووود
میزهای چوبی را می توان یکی ازعناصر اصلی فضا به حساب آورد زیرا علاوه بر این که محلی مناسب برای قرار گیری وسایل پذیرایی، روزنامه و مجله، اشیا تزیینی و .. می باشد، باعث گرمی و زیباتر شدن فضا می گردد به طوری که بدون اشغال کردن فضای زیاد، قسمت های خالی و بدون کاربری را پر می کند.

رپورتاژ

 میز عسلی چوبی slp

 میزعسلی از جنس ترمو وود

 میزعسلی از جنس ترمو وودslp

میز های عسلی از جنس ترمووود
این میز ها در میهمانی ها به کمکتان میایند! میز های عسلی شرکت SLP در طرح های مختلف را می توان هنگام نیاز در کنار و جلوی مبلمان قرار داد. این میز ها به هنگام میهمانی ها و کمبود فضای کافی، برای قرار دادن لیوان نوشیدنی یا وسایل پذیرایی کاربرد ویژه ای دارند.

رپورتاژ

 فرش چوبی slp

فرش چوبی از جنس ترمووود
کف خانه؛ مهمترین قسمتی که تأثیرگذاری زیادی در راحت به نظر آمدن خانه دارد. استفاده از فرش های جوبی به دلیل نوع جنس آن، احساس گرمی و لطافت خاصی به محیط می‌بخشد. 
وسایل چوبی که در خانه ها استفاده می شود، یکی از نشانه های نزدیکی رابطه ما با طبیعت است. ما هم در اینجا ایده هایی را معرفی می کنیم که به واسطه استفاده از چوب در آنها این گرمی و لطافت در خانه شما بیشتر احساس شود. شاید استفاده از این فرش ها در ورودی منزل ایده ای جالب به شمار آید!

رپورتاژ

 تایل های چوبی از جنس ترمو وود
شما همچنان می توانید با استفاد از تایل های پورتابل (قابل جابجایی) فضاهایی مانند تراس، حیات خلوت و محوطه های خارجی دیگر را با چوب، فرش کنید. طرح های مختلفی از این تایل ها قابل ارایه می باشد.

رپورتاژ

 دیواره SQR با ترمووود
با استفاده از تکه چوب های ترموود می توان دیواری بسیار زیبا خلق کرد. تکه های برش خورده با طول های دلخواه، نمایی زیبا در دکوراسیون داخلی خلق می کند که از آن می توان در اطراف تلویزیون و یا تابلوهای بزرگ استفاده نمود.
لانه سگ (Dog House) با ترمووود
اگر سگ شما در داخل لانه‌ای در حیاط زندگی می‌کند باید مطمئن باشید که لانه مزبور گرم بوده و هوا به آن نفوذ نمی‌کند. لانه مورد نظر باید از چوب ساخته شده و کمی از زمین بالاتر باشد تا رطوبت به آن نفوذ نکند ضمناً در جهت کوران هوا نیز نباشد. لانه مزبور باید در گوشه‌ای از باغ که از سرما، باد و نور خورشید محفوظ باشد قرار داده شود. استفاده از چوب های مقاوم ترموود شرکت slp ساخت لانه برای حیواناتی مثل سگ و گربه در فضای بیرون از منزل را  امکان پذیر می سازد.
برای دیدن نمونه کارها و ارتباط با نمایندگی چوب ترمووود slp در ایران می توانید به پروفایل این گروه در اهالی فن چیدانه سر بزنید.


 


 

تاریخ : 11-05-1396, 16:38

نویسنده : admin

آمار بازدید : 57645

دسته : مقالات

تگ های مطلب :

ساختمان سرا