» » کاربرد های ترمووود

کاربرد های ترمووود

کاربرد های ترمووود
ترمووود فقط در نمای ساختمان ها استفاده نمی شود بلکه کاربرد های بسیار زیاد دیگری هم دارد که قصد داریم در این مقاله با آنها آشنا شویم.
·        دیواره SQR با ترمووود
تکه های برش خورده با طول های دلخواه، نمایی زیبا در دکوراسیون داخلی خلق می کند که از آن می توان در اطراف تلویزیون و یا تابلوهای بزرگ استفاده نمود.

 


 

کاربرد های ترمووود

 

 

کاربرد های ترمووود

 

پارتیشن های جدا کننده فضا با ترمووود
برای جدا کردن بخشی از محل کار یا خانه می توانید از این نوع پارتیشن های جداکننده استفاده کنید. مثلا در بعضی از خانه ها یک سالن بزرگ وجود دارد و میزبان دوست دارد تا آن را به دو بخش نشیمن و پذیرایی تقسیم کند در این موارد پارتیشن بندی انتخاب فوق العاده ای می باشد.
·        فلاور باکس از جنس ترمووود 
انتخاب گلدان برای گیاهان، در زیبایی و جلوه گیاه بسیار تاثیر گذار است. می توان از گلدان های متنوعی مانند سفالی، لعابی، پلاستیکی و چینی در مدل های مختلف استفاده کرد. اما گیاه زنده در گلدانی از جنس چوب درختان کاج می تواند انتخابی متفاوت و با معنا باشد!
استفاده از چوب ترمووود در ساخت فلاورباکس ها امکان استفاده از آنها را در فضاهای بیرونی و درشرایط جوی  مختلف میسر می سازد.
 
·        میز های عسلی از جنس ترمووود
میز های عسلی در طرح های مختلف را می توان هنگام نیاز در  کنار و جلوی مبلمان قرار داد. 
·        میز جلو مبلی از جنس ترمووود
استفاده از این نوع میز ها هم موجب زیبایی فضای خانه می گردد هم بدون اشغال کردن فضای زیادی قسمت های بدون کاربرد محیط را پر کند.
·        نرده باغی  از جنس ترمووود
یکی از کاربرد های ترمووود در محوطه باغ و باغچه استفاده از آنها به عنوان جداکننده با طرح های آماده و متنوع می باشد. تلفیق نرده باغی با چراغ های باغی، جلوه کار را دوچندان می کند. 
 
·        فرش چوبی از جنسترمووود
کف خانه؛ مهمترین قسمتی که تأثیرگذاری زیادی در راحت به نظر آمدن خانه دارد. استفاده از فرش های جوبی به دلیل نوع  جنس آن، احساس گرمی و لطافت خاصی به محیط می‌بخشد. 
 
·        تایل های چوبی از جنس ترمووود
شما همچنان می توانید با استفاد از تایل های پورتابل فضاهایی مانند تراس، حیات خلوت و محوطه های خارجی دیگر را با چوب، فرش کنید. 
 
کاربرد ترکیب ترمووود و شیشه در نمای ساختمان
با توجه به ماهیت ترمووود که در مقابل نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد، استفاده از آن برای ویلاهای ساحلی مناسب است و با استفاده از شیشه هم می توانیم از حداکثر نور بهره ببریم. در بیشتر ویلاهای ساحلی که نمایی رو به دریا دارند از ترکیب شیشه و ترمووود در طراحی نمای ساختمان خود استفاده می کنند. همچنین در بالکن، ایوان و حیاط نیز با توجه به موقعیت می توانند به دلیل زیبایی و پایداریترمووود از آن استفاده کنند. به طور کلی می توان گفت در هر سمت از نمای ساختمان که نور آفتاب زیاد باشد می توانیم با توجه به ماهیت ترمووود که در برابر آفتاب تغییر رنگ نمی دهد، از ترکیب ترموود و شیشه استفاده کنیم و از حداکثر نور بهره ببریم.
 


 

 


تاریخ : 9-12-1396, 12:19

نویسنده : admin

آمار بازدید : 68336

دسته : مقالات

تگ های مطلب : ترمووود, نمای چوبی, کاربردهای ترمووود, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون چوبی

ساختمان سرا