» » چرا نمای چوب ترمووود بیشتر از سایر نما ها مورد استفاده می باشد ؟

چرا نمای چوب ترمووود بیشتر از سایر نما ها مورد استفاده می باشد ؟

مدت زمان زیادی است که اکثر افراد موقع انتخاب مصالح ساختمانی بیشتر تمایل دارند در برابر محصولات ساخته شده  از مواد شیمیایی و مواد مصنوعی از محصولات ساخته شده از چوب طبیعی استفاده کنند. چرا که علاوه بر زیبایی مصالح چوبی، این مواد سازگار با محیط زیست هستند. استفاده از نماهای چوبی ترمووود ها به سبب خواص و زیبایی آنها در سالهای اخیر فراگیرتر شده است.در این مقاله می خواهیم نمای چوب ترمووود را بیشتر معرفی کنیم و همچنین به بررسی مزایای آن بپردازیم.
نمای چوب ترمووود یکی از بهترین انواع نمای ساختمان می باشد. همانطور که می دانید چوب دارای روح و زیبایی منحصر به فردی است که هر بیننده ای را به خود جذب می کند .ترمووود جدیدترین محصول برای نمای چوبی ساختمان می باشد.
استفاد از نمای چوب ترموود انتخاب مناسبی است و منافع متعددی دارد که طراحان می توانند از آن استفاده کنند، از جمله منافع نمای چوب ترموود زیبایی منحصر به فرد و سازگاری با محیط زیست است که در ذیل بیشتر به آن اشاره می کنیم است. 
مواد مصنوعی نمی تواند از نظر کیفیت با زیبایی و حس طبیعی بودن چوب رقابت کند. چوب علاوه زیبایی کارکرد مناسب تری هم دارد و منبع طبیعی آن تجدید پذیر است. نمای چوب ترمووود برای سطوح داخلی و خارجی گزینه محبوبی است که علاوه بر ظاهر خوب و زیبا، دوام بالایی هم در برابر تغییرات آب و هوا دارد. 
چوب ترمووود (( Thermowood دارای  خاصیت های ضد آب ، ضد گزند حشرات و مقاوم در برابر رطوبت هستند. توجه داشته باشید که چوب ترمووود در برابر UV به تنهایی مقاوم نیست و باید از رنگهای مخصوص ترموود استفاده کرد تا در فضای باز آسیبی به آن وارد نشود. 
از ویژگی اصلی چوب ترموود(( Thermowood می توان به پایداری زیاد، ثبات ابعادی، مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و همچنین حفظ بافت طبیعی اشاره کرد. 
پروفیل های متنوع با رنگ های متفاوت و قابلیت نصب افقی و یا عمودی می تواند زمینه را برای طراحی فضاهایی متفاوت فراهم آورد. 
پرو فیل های چوبی فرآوری شده به روش ترمووود (( Thermowood که برای انواع مصارف نمای چوبی خارجی و فضای باز ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند از برازندگی و استحکام بالایی برخوردارند . همچنین ترمووود Thermowood)) دارای رنگه های متنوعی است این تنوع رنگی امکان فوق العاده ای را برای معماران فراهم آورده است تا طرحهای بدیعی را ایجاد نمایند.
 

چرا نمای چوب ترمووود بیشتر از سایر نما ها مورد استفاده می باشد ؟

 


تاریخ : 17-04-1397, 12:35

نویسنده : admin

آمار بازدید : 80341

دسته : مقالات

تگ های مطلب : ترمووود, ترموود, thermowood, نمای چوبی, چوب نما, نمای چوب ترمووود, نمای چوب ترمو, نمای چوب ترموود

ساختمان سرا