» » اهمیت نام Thermowood چیست؟

اهمیت نام Thermowood چیست؟

برخی از تحقیقات در مورد چوب حرارت داده شده است که اصطلاحا به نام "ThermoWood" نام گذاری شده است از اهمیت زیادی برخوردار است. هنگامی که چوب اصلاح شده با حرارت ، به عنوان یک فن آوری برای پیشبرد دوام و ثبات محصولات داخلی و خارجی چوبی با استفاده از تکنولوژی چوب ترمو معرفی شد، تعدادی از کارشناسان نام ترمو وود را پیشنهاد دادند.اما ظاهرا نهمه تولید کنندگان چوب اصلاح شده با حرارت نام ترمو وود را بر محصولات خود گذاشته اند.
 
متاسفانه استفاده غیرقانونی از کلمه "ThermoWood" در بازاریابی چوبهای اصلاح شده با حرارت در آمریکای شمالی و اروپا به وفوراتفاق می افتد. برای مشتریان چوب اصلاح شده با حرارت بسیار مهم است که بدانند که داده های فنی منتشر شده توسط انجمن بین المللی ThermoWood برای تمام چوب اصلاح شده با حرارت موجود در بازار صدق نمیکند. استفاده و بازاریابی این نام فقط برای محصولات اصلی ThermoWood معتبر است که تحت سیستم های کنترل کیفیت دقیق تولید می شوند و فقط شرکتهای عضو انجمن ThermoWood فنلاند حق استفاده از علائم تجاری ثبت شده آنرا دارند.
 

اهمیت نام Thermowood چیست؟

 

 

در کلاس استاندارد Thermowood، به تورم و انقباض چوب به علت رطوبت، تغییر رنگ و دوام بیولوژیکی به عنوان اجزای کلیدی در نتایج بدست آمده از پردازش چوب اصلاح شده با حرارت تأکید شده است. انجمن بین المللی ThermoWood در سال 2000 تاسیس شد. هدف از این انجمن به طور کلی ترویج استفاده از محصولات ThermoWood است. فقط اعضای انجمن بین المللی ThermoWood اجازه استفاده از علامت تجاری ThermoWood را دارند. شرکت هایی که مجاز به درج این نام هستند، برای تعهد مستمر خود در تلاش برای استاندارد سازی، کنترل کیفیت و تحقیق، به منظور افزایش استفاده از محصولات چوب اصلاح شده با حرارت شناخته شده اند.
 
در امر تحقیق برای این مقاله، شرکتی را در فنلاند پیدا کردیم که چوب اصلاح شده با حرارت با برند تجاری slp که مخفف جمله ای به زبان فنلاندی است که عبارت است از Suomen Lampopuu  را که به معنی چوب حرارت دیده فنلاندی است را به فروش میرساند. توزیع کننده خاورمیانه slp  شرکت پارند رستار اعلام کرده است که شرکت slp دارای برند "ThermoWood" و عضو انجمن بین المللی ThermoWood است.
 

اهمیت نام Thermowood چیست؟

 


تاریخ : 8-09-1397, 11:06

نویسنده : admin

آمار بازدید : 7321

دسته : مقالات

تگ های مطلب : نمای چوب ترموود, نمای چوب ترمووود, چوب ترموود, چوب ترمووود, ترمووود, ترموود, Thermowood, روف گاردن, بام سبز, رنگ چوب, چوب فضای باز, چوب ضد آب, چوب فنلاندی, چوب ترمود, چوب ترمو, چوب نما, چوب, چوب thermowood

ساختمان سرا