نمای چوب ترمووود

دلایل بسیاری وجود دارد که در طراحی ساختمان ها از نمای چوب ترمووود بهره گرفت، یکی از نماهایی که بسیار پرطرفدار است نمای چوب ترموود است.
چوب ترمووودیک متریال مدرن، زیبا و مقاوم می باشد و از مهم ترین ویژگی های چوب ترمو، طراحی و فرم خاص چگالی آن با هر سبک و سلیقه است برای زیبایی بیشتر می توان ساختمان هایی را که با متریال هایی مانند آجر، سنگ و … پوشیده شده اند را با چوب ترمو تلفیق نمود و با نمای چوب ترمووود به نمایی منحصر به فرد دست یافت.
یکی از محسوس ترین عواملی که باعث محبوبیت نمای چوب ترمووود می شود، جلوه ی زیبایی است که این چوب به نمای خارجی ساختمان می دهد. هماهنگی چوب ترمو با سایر متریال ها در طراحی نما از ویژگی های اصلی یک طراحی می باشد 
که طراحان نما وظیفه ایجاد این هماهنگی بصری در طراحی به عهده دارند 
این چوب به دلیل منعطف بودن می تواند به صورت منحنی هم در نما کار شود استفاده از این چوب با توجه به خلاقیت طراحان، تنوع در رنگ، گونه های مختلف آن و عدم خمیدگی یا خوردگی می تواند نمای خارجی ساختمان را تبدیل به نمایی منحصر به فرد نماید.

چه خصوصیاتی موجب استفاده از نمای چوب ترمووود می شود؟

دوام و ماندگاری بسیار بالا از مهمترین ویژگی های ترمووودمی باشد.
با فرآوری ترمو صمغ موجود در چوب کاملا از بین خواهد رفت، بنابراین چوب از وجود هر گونه قارچ و آفت کاملا محافظت می شود.ضد آب بودن، عایق بودن چوب ترمووود هم ازلحاظ حرارتی هم ازلحاظ برودتی،سبک بودن و قابلیت نصب سریع و آسان، مقاومت بالای چوب ترموود در شرایط آب و هوایی گوناگون و زیبایی و همچنین حس گرما و  آرام بخش چوب نسبت به سایر مصالح و متریال ساختمانی از مزایای و خصوصیاتی است که استفاده از نمای چوب ترموود را بیشتر در اولویت قرار می دهد و توصیه می کند.
از دیگر ویژگی اصلی چوب های ترمووود، قابلیت استفاده از آنها برای فضاهای خارجی می باشد. پایداری زیاد، ثبات ابعادی، مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و همچنین حفظ بافت طبیعی از مشخصه اصلی این محصول می باشد. پروفیلهای متنوع با رنگهای متفاوت و قابلیت نصب افقی و یا عمودی می تواند زمینه را برای طراحی نمای چوب ترمووود فراهم آورد. تمامی پروفیلهای ترمووود شرکت  SLPمنحصر بفرد بوده و گذر زمان، ثبات ابعادی و کیفیت خود را حفظ و تغییر شکل نمی دهند.
 
 

نمای چوب ترمووود

 


تاریخ : 27-05-1397, 09:01

نویسنده : admin

آمار بازدید : 11956

دسته : مقالات

تگ های مطلب : نمای چوب ترموود, نمای چوب ترمووود, چوب ترموود, چوب ترمووود, ترمووود, ترموود

ساختمان سرا