» » وارد کننده ترمووود

وارد کننده ترمووود

با توجه به گسترش فروش چوب در ساختمان های امروزی، به اهمیت بیشتر ترمووود طبیعی می توان پی برد ، با توجه به این موارد مهم ترین مساله این است که چوب تهیه شده از طریق کانال های معتبر واردکننده ترمووود انجام شده باشد.

 واردکننده ترمووود می تواند این تضمین را به خریدار بدهد که چوب وارد شده به کشور از کدام مبدا و با چه مشخصاتی می باشد، اینکه واردکننده اقدام به واردات چوب از کشورهای اروپایی به داخل ایران داشته باشد میتواند برای مشتری تضمینی بر کیفیت چوب مصرفی مورد نظر باشد.
 

وارد کننده ترمووودوارد کننده ترمووود


 

کشور های وارد کننده ترمووود  


 واردکننده ها معمولا از کشورهای فنلاند ، استونی ، آلمان و ... اقدام به واردات ترمووود به کشور می نمایند با توجه به اینکه این کشورها سردمداران تولید چوب های فرآوری شده یا ترمووود می باشند ، درحال حاضر شرکت های زیادی در زمینه واردات ترمووود در کشور فعالیت نمی کنند به دلیل مشکلات ارزی و گمرکی و در این برهه تنها واردکننده ترمووود از کشور فنلاند شرکت پارندرستار می باشد که نمایندگی انحصاری محصولات slp فنلاند را دارا است.
 مشتریان عزیز می توانند جهت اطمینان از اصالت چوب که از طریق واردکننده وارد کشور می شود از شرکت مبدا برند استعلام نمایند یا مشخصات واردکننده را در سامانه گمرک کشور استعلام نمایند، پارندرستار با سابقه طولانی در این زمینه جزو اولین واردکننده ترمووود در ایران می باشد و همچنین واردکننده ترمووود به کشورهای منطقه خاورمیانه .
 

وارد کننده ترمووود

 


تاریخ : 7-11-1398, 14:22

نویسنده : admin

آمار بازدید : 3081

دسته : مقالات

تگ های مطلب : وارد کننده ترمووود, وارد کننده ترموود, ترمووود, ترموود

ساختمان سرا