تاییدیه

ترمووود در طراحی ویلا

 مواد و مصالح:چوب در ساختمان و فضای داخلی یکی از محبوب ترین مصالحی است که مورد استفاده قرار می گیرد ولی به علت طبیعی بودن چوب آسیب و از بین رفتن آن در طولانی مدت باعث کاهش عمرش می شود. در تکنیک جدید چوب و با روش های مهندسی، فرآیند مقاوم سازی روی چوبانجام داده و با تیمار حرارتی چوب، چوب با دوام به نام ترمووود وارد شد.شرکت چوب نمای ساختمان SLP اذعان دارد برای با توجه به تم متفاوتی که ویلا نسبت به ساختمان های روتین درون شهر دارد، می توان از ترموووددر طراحی ویلا و بخش های مختلف آن استفاده کرد.

تاییدیه

 

ترمووود در نمای ویلا

برای پروژه هایی که در طبیعت ساخته می شوند، استفاده از ترمووود در ساختمان و فضای داخلی می تواند هماهنگی بیشتری با محیط اطراف داشته باشد. طراحی ویلا در دل طبیعت و در مکانی پر از درختان سبز و زیبا، به اندازه ای انسان را به آرامش می رساند که دوست دارد نزدیکی بیشتری با طبیعت داشته باشد. استفاده از مصالحی مانند ترمووود در نما برای طراحی ویلا، از نظر بصری و در نمای خارجی ساختمان هماهنگی و زیبایی بیشتری به عنوان عنصری از طبیعت ایجاد می کند.

تاییدیه

 

 ترمووود در طراحی محوطه ویلا

در کنار نمای ویلا، محوطه ویلا نیز به عنوان بخش دیگری از فضای خارجی دارای اهمیت بسزایی است. استفاده از گیاهان مناسب و درختان در طراحی محوطه می تواند نقش مهمی در هویت ویلا داشته باشد. در کنار عناصر سبز در ویلا، بهتر است از ترمووود در طراحی محوطه استفاده شود که علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی و هماهنگی با گیاهان را نیز به دنبال داشته باشد. ایجاد فضای نشستن، آلاچیق و پرگولا ساخته شده از ترمووود می تواند زیبایی و ظاهری خاص به ویلای شما ببخشد.

 

 

تاییدیه

 طراحی ویلا: ترمووود در طراحی استخر
در طراحی استخر یکی از مهمترین نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، مقاومت به رطوبت است. استخر به علت اینکه در تماس مستقیم باآب قرار دارد نیازمند مصالحی است که آسیبی نداشته باشند. ترمووود با داشتن مقاومت بالا به رطوبت و دوام به عنوان متریال مناسب در طراحی استخر پیشنهاد می شود.

 

تاییدیه

 

 ترمووود در سقف ویلا

ترمووود در چوب نما کاربرد زیادی دارد و حتی در سقف بخش های بیرونی ویلا نیز دیده می شود. استفاده از ترمووود در سقف ویلا به علت مقاومت به اشعه ماورا بنفش، رطوبت، سرما، گرما و حشرات موذی انتخابی ایده آل است. رنگ و زیبایی چوب ترمووود در طراحی ویلا آن را منحصر به فرد می کند. شرکت چوب نمای ساختمان SLP تنها ارائه دهندهپروفیل های سایز ۱۶ در ۹۲ سانتی متر در ایران است.

 

 

تاییدیه

 

 ترمووود در فضای داخلی ویلا

عنصر چوب در طراحی فضای داخلی ویلا باعث ایجاد احساس صمیمیت و گرمی می شود. گزینه های زیادی برای استفاده ازترمووود در طراحی داخلی ویلا وجود دارد.

 

تاییدیه

 

 دیوارپوش ترمووود

می توانید ترمووود را به عنوان دیوارپوش به کار ببرید. دیوارپوش از جنس ترمووود می تواند به گونه ای استفاده شود که تلویزیون یا دیگر وسایل و تجهیزات ویلا درون آنها قرار گیرد. شرکتچوب نمای ساختمان SLP بیمه نامه ۱۰ ده ساله و گارانتی نامه ۳۷ ساله محصول خود را در این زمینه ارائه می دهد.

 

 

تاییدیه

 

 کفپوش ترمووودی
ترمووود را در کفپوش و پله نیز می توان به کار برد. پله های فضای داخلی ویلا را به علت مقاومت و زیبایی از جنس ترمووود انتخاب کنید. زمانی که روی سطحی از جنس چوب راه بروید حس زنده بودن و طبیعی بودن آن را به خوبی درک می کنید.

 

 

تاییدیه

 

 چوب ترمووود در طراحی سقف داخل ویلا
در طراحی ویلا استفاده از چوب در سقف برای همه نوستالژیک است. با توجه به مقاومت لازمی که باید در برابر عوامل خارجی و در گذشت زمان در چوب وجود داشته باشد، چوب ترمووود در سقف فضای داخلی ویلا بکار ببرید. جنس چوب ترمووود به علت مقاومت به رطوبت برای فضاهای نمناکی مانند سرویس بهداشتی گزینه بسیار خوبی است.
برای داشتن اطلاعات تماس این گروه به پروفایل اهالی فن شرکت چوب نمای ساختمان SLP در وبسایت چیدانه سری بزنید و از نمونه کارهای آنها بازدید کنید.

 


 


 


 


 


 

تاریخ : 2-05-1396, 17:14

نویسنده : admin

آمار بازدید : 56001

دسته : مقالات

تگ های مطلب :

ساختمان سرا