» » کارایی ترموود کردن

کارایی ترموود کردن

ترموود تازه ترین شیوه استحکام بخشی چوب به منظور مصرف در محیط های سرباز، نظیر نماهای چوبی ساختمانها است.
 
 

کارایی ترموود کردن

 

 

کارایی ترموود کردن

 


این شیوه خلوص طبیعیچوب را حفظ می کند و نمی گذارد اندازه های آن در برابر عوامل طبیعی کم و زیاد شود و به قدری سبک است که استفاده از آن در همه جا ممکن می باشد و همچنین به استحکام و ماندگاری طولانی مدت چوب در انواع شرایط جوی کمک می کند. با توجه به استانداردهایی که چوب ترموودداراست می توان از آن در فضاهای باز با خیال آسوده استفاده کرد و حتی در فضاهای پررطوبت نظیر اطراف استخرها از آن بهره برداری نمود. استفاده در نمای چوب ساختمان و در ایجاد و تولید مبلمان فضای باز نیز این شیوه کاربرد مناسبی را برای خود پیدا کرده است. به کار گیری از ترموود در نمای چوبی ساختمان به خاطر سبکی نقش مهمی در سبک سازی ساختمان دارد.
طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش های ایجاد یک فضای آرام برای اشخاص استفاده کننده از آن مجموعه(مسکونی،اداری،تجاری و...) است.از تاثیرگذارترین و جذاب ترین انواع طراحی ، طراحی به وسیله چوب ترموووداست.قابل ذکر است که در کشورمان اعتماد زیادی به طراحی با چوب وجود ندارد و دلیل آن تاثیرپذیری چوب از شرایط آب و هوایی و ... است.از مهم ترین ویژگی های چوب ترمووود ضدآب ،ضدحریق و ضد رطوبت بودن آن است. پس با اطمینان کامل می تواند در دکوراسیون داخلی از آن استفاده کر در زیر به بخشی از روش های استفاده از چوب ترمووود با رنگ های مختلف در محیط اشاره می کنیم.
اگر قصد استفاده از چوب ترمووود با رنگ های مختلف دارید،سعی کنید چیدمان رنگی شما در تمام فضا به یک میزان بخش شود و به یک فضای مطلوب دست یافت.در زیر به بخشی از روش های استفاده از چوب ترمووود با رنگ های مختلف در محیط اشاره می کنیم.
اگر قصد استفاده از چوب ترمووود با رنگ های مختلف دارید،سعی کنید چیدمان رنگی شما در تمام فضا به یک میزان بخش شود.استفاده از چوب ترمووود با رنگ تیره باعث ایجاد فضایی سنگین در محیط می شود و برای طراحی دکوراسیون در محیط های اداری قابل استفاده تر است
تناژهای رنگی هم خانواده برای رسیدن به سبکی خاص بسیار به یکدیگر کمک می کنند.
برای ایجاد فضای رسمی و در عین حال آرامش بخش باید ترکیبی از چوب ترمووود تیره همراه با چوب ترموود روشن با تناژ متوسط در مبلمان به کار رود.
ترکیب چوب ترمووود بسیار روشن همراه باچوب ترمووود به رنگ تیره ایجاد فضایی کلاسیک می کند.
مصرف نمای چوب در نما و همچنین در فضاهای داخلی ساختمان زیبایی های طبیعی را به همراه انعطاف پذیری و پایداری به طراحی های ساختمان بخشیده است و جذابیت بیشتری را برای این دکوراسیون های داخلی و خارجی فراهم آورده است. همه این سرزندگی و طراوت را باید در زنده بودن متریال چوب سراغ گرفت.

تاریخ : 28-12-1396, 12:45

نویسنده : admin

آمار بازدید : 53897

دسته : مقالات

تگ های مطلب : ترمووود, نماچوب, چوب نما, نمای داخلی, نمای چوبی ساختمان, کاربردهای ترموود

ساختمان سرا