» » اهمیت نام چوب Thermowood چیست؟

اهمیت نام چوب Thermowood چیست؟

اهمیت نام جوب Thermowood چیست؟

برخی از تحقیقات در مورد چوب اصلاح شده حرارت داده شده است و نام"چوب Thermowood" به نظر می رسد از اهمیت زیادی برخوردار است. هنگامی که چوب اصلاح شده با حرارت اصلاح شد، به عنوان یک فن آوری برای پیشبرد دوام و ثبات محصولات داخلی و خارجی محصولات با استفاده از تکنولوژی چوب اصلاح شده با گرما اصلاح شد، تعدادی از نظرات وجود داشت که اشاره به اهمیت کلمه چوب ThermoWood داشت. ظاهرا نه همه تولید کنندگان چوب اصلاح شده با حرارت این نامگذاری را حمل می کنند.

 

اهمیت نام چوب Thermowood چیست؟


متاسفانه استفاده غیرقانونی کلمه "ThermoWood" در بازاریابی از چوب اصلاح شده حرارت داده شده در آمریکای شمالی و اروپا اتفاق می افتد. برای کاربران چوب اصلاح شده حرارت بسیار مهم است که بدانیم که داده های فنی منتشر شده توسط انجمن بین المللی ThermoWood برای تمام چوب اصلاح شده با گرمای اصلاح شده موجود در بازار امروز معتبر نیست. استفاده و بازاریابی این نام فقط برای محصولات اصلی ThermoWood معتبر است که تحت سیستم های کنترل کیفیت دقیق تولید می شوند. فقط شرکتهای عضو انجمن ThermoWood فنلاند حق استفاده از علائم تجاری ثبت شده را دارند.
 

اهمیت نام چوب Thermowood چیست؟


در کلاس استاندارد درمان Thermowood، تورم و انقباض چوب به علت رطوبت، تغییر رنگ و دوام بیولوژیکی به عنوان اجزای کلیدی که نتایج مورد نظر از پردازش چوب اصلاح شده حرارت داده شده، تأکید شده است. انجمن بین المللیThermoWood در سال 2000 تاسیس شد. هدف از این انجمن به طور کلی ترویج استفاده از محصولات ThermoWood است. فقط اعضای انجمن بین المللی ThermoWood اجازه استفاده از علامت تجاری ThermoWood را دارند. شرکت هایی که مجاز به حمل این نام هستند، برای تعهد مستمر خود در تلاش برای استاندارد سازی، کنترل کیفیت و تحقیق، به منظور افزایش استفاده از محصولات چوب اصلاح شده حرارت شناخته شده است.

اهمیت نام چوب Thermowood چیست؟

تاریخ : 12-08-1397, 15:15

نویسنده : admin

آمار بازدید : 12198

دسته : مقالات

تگ های مطلب : چوب نما, چوب ترمووود, چوب thermowood, چوب ترموود, چوب ترمو, چوب فنلاندی, چوب ضد آب ترموود, چوب نمای ساختمان, چوب فضای باز, Thermowood

ساختمان سرا